Witam w ksiedze wpisow :P
bisher 4247 Besucher


Eintragen


    Eingetragen am Sonntag, 17.07.2005 um 14:59 Uhr von eve
szpieg czy prorok ?? ...napisze ci cos Dev....czasami trzeba sie zastanowic 2 x zanim sie cos zrobi :P:P .....


    Eingetragen am Sonntag, 17.07.2005 um 14:38 Uhr von DEVIL
eve dzisiaj bylas 2 x na mojej stronce jak to dzis czytas tzn jestes 3 raz moze cos mi napiszez


    Eingetragen am Samstag, 16.07.2005 um 20:23 Uhr von Devil
Eve wiem ze jestes wkurzona ale nie podalas mi nr gg to nic nie poradze


    Eingetragen am Samstag, 16.07.2005 um 19:50 Uhr von eve
Dev...jestem pod wrazeniem, ale dalej jestem na ciebie wkurzona


    Eingetragen am Samstag, 16.07.2005 um 11:22 Uhr von DEVIL
zagladasz tu z milosci?


       Eingetragen am Samstag, 16.07.2005 um 02:05 Uhr von Swirnieta
nie spac zwiedzac!!!!!!!!!!!!!!!!!!


       Eingetragen am Freitag, 15.07.2005 um 22:26 Uhr von Swirnieta
Jak ja cie kiedys pacne w ta twoja rozczochrana za te twoje cwaniackie pomysly... i wlasnie bede sobie tu zagladac kiedy bede chciala i nie musisz mi celowo podstawiac tych linkow i niech ci bedzie ze z milosci tu zagladam mam to w nosie!!


    Eingetragen am Donnerstag, 14.07.2005 um 21:20 Uhr von DEVIL
wtedy bys tylko literkami pisala co nie?


       Eingetragen am Donnerstag, 14.07.2005 um 20:42 Uhr von Swirnieta
Uwazaj zeby zaraz tobie cos nie wyskoczylo


    Eingetragen am Donnerstag, 14.07.2005 um 20:11 Uhr von Devil
hehe z podniecenia to juz jakies literki tobie wyskoczyly


[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]

Einträge 31 bis 40 von 62



Eintragen