Witam w ksiedze wpisow :P
bisher 4235 Besucher


Eintragen


    Eingetragen am Sonntag, 07.08.2005 um 15:27 Uhr von DEVIL


    Eingetragen am Samstag, 06.08.2005 um 18:30 Uhr von nok
SIEMA MLOTEK!! jak jestes to wlacz gygy!!


    Eingetragen am Donnerstag, 28.07.2005 um 17:44 Uhr von DEVIL
No widze ze spac nie mozesz ale nie jestes jedyna tutaj.... :P


    Eingetragen am Donnerstag, 28.07.2005 um 03:33 Uhr von eve
Nio...i teraz wlasnie wpadlam zobaczyc co znowu nasmarowales ...jakos spac nie moge...


    Eingetragen am Montag, 25.07.2005 um 20:55 Uhr von DEVIL
EVE widze ze dalej wchodzisz na moja stronke


    Eingetragen am 20.07.2005, 16:50 h von DEVIL
tak tak ale przeciesz trzeba sie jakas wytlumaczyc


       Eingetragen am 20.07.2005, 16:09 h von Swirnieta
Jaki pozny!!!!Kochany o tej porze dopiero zaczyna sie zycie


    Eingetragen am Montag, 18.07.2005 um 20:15 Uhr von DEVIL
widze ze spac nie potrafisz taki pozny wpis :P weszlas na dobranoc zeby mnie zobaczyc no no


       Eingetragen am Montag, 18.07.2005 um 00:23 Uhr von Swirnieta
Ale dawno tu mnie nie bylo!!!!! az normalnie cale 2 dni kurde!!!


    Eingetragen am Sonntag, 17.07.2005 um 15:04 Uhr von Devil
zaden szpieg zaden prorok ale matrixowy swir :P no ale fajnie ze sie wpisalas za 3 razem ciekawe co bedzie po 69 razie


[1] [2] [3] [4] [5] [6] [7]

Einträge 21 bis 30 von 62



Eintragen